hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >    FTTH در نقاط بیشتری از استان گلستان واگذار می شود 

با اجرای پروژه نجما در مخابرات :

   FTTH در نقاط بیشتری از استان گلستان واگذار می شود 

به گفته مدیر مخابرات منطقه گلستان با اجرای پروژه نجما در نقاط بیشتری از استان سرویس اینترنت FTTH واگذار می شود .   

غلامعلی شهمرادی که در جلسات هفتگی کنترل پروژه توسعه فیبرنوری سخن می گفت با اشاره به وضعیت کنونی پروژه گفت : با پیشرفت روز به روز ، در نقاط بیشتری می توان سرویس FTTH  وا واگذار کرد و هرروز این مناطق بیشتر شده که در کل استان پراکنده هستند.

  وی افزود : میزان پیشرفت پروژه مناسب بوده ولی لازم است شتاب بیشری گرفته واین مستلزم تأمین ملزومات وبرگزاری آگهی می باشد که در این زمینه اقدام در حوزه تدارکات مصوب شد . مدیر مخابرات منطقه گلستان همکاری دستگاههای مرتبط در حفاری را موجب تسریع در اجرای پروژه در نقاط مختلف دانست ورایزنی وتعامل با فرمانداریها به جهت افزایش همکاری ها را مؤثر وافزود : این جلسات مستمر برگزار شده وافزایش وهمکاریهای فیمابین قابل مشاهده می باشد .

در ادامه جلسه با تشریح فعالیت تیم بازاریابی روند واگذاری سرویس اینترنت FTTH در نقاط قابل ارائه این سرویس بررسی وشناسایی موانع موجود جهت رفع همچنین شناسایی نقاطی که متقاضی سرویس FTTH وجود داشته نیز مورد درخواست بوده که برنامه ریزی در خصوص نحوه ایجاد زیرساخت و واگذاری بررسی  ودر دستور کار قرار گرفت . در پایان جلسه گزارش از طرح های اختصاصی اجرا شده برای سازمان ها ، ادارات وبانک ها نیز ارائه وبرنامه ریزی برای سرعت بخشیدن آن انجام شد .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد